Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Реферативна база даних (3)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Вакар Т$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13
1.

Мороз О. В. 
Аналіз інституційних особливостей місцевих економік сучасного українського села [Електронний ресурс] / О. В. Мороз, В. М. Семцов, Т. В. Вакар, О. Ю. Кравчук // Технологический аудит и резервы производства. - 2016. - № 2(6). - С. 10-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tatrv_2016_2(6)__3
Попередній перегляд:   Завантажити - 122.996 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Мороз О. В. 
Брендингові основи розвитку сільських територій [Електронний ресурс] / О. В. Мороз, Н. П. Карачина, Т. В. Вакар // Економічний простір. - 2015. - № 102. - С. 71-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2015_102_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 219.863 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Мороз О. В. 
Ідентифікація опортуністичних моделей поведінки та відповідних суспільних втрат в аграрній сфері України [Електронний ресурс] / О. В. Мороз, Н. П. Карачина, Т. В. Вакар, О. Ю. Кравчук // Агросвіт. - 2016. - № 8. - С. 15-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/agrosvit_2016_8_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 230.477 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Вакар Т. В. 
Методологічні та методичні основи брендингу сільських територій [Електронний ресурс] / Т. В. Вакар // Економіка та держава. - 2016. - № 9. - С. 80-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2016_9_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 164.608 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Вакар Т. В. 
Методичні засади моделювання конкурентної ідентичності сільських територій [Електронний ресурс] / Т. В. Вакар // Інвестиції: практика та досвід. - 2016. - № 21. - С. 83-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2016_21_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.116 Mb    Зміст випуску     Цитування
6.

Мороз О. В. 
Визначення регіональної конкурентної ідентичності як основа територіального брендингу [Електронний ресурс] / О. В. Мороз, Н. П. Карачина, Т. В. Вакар // Економічний простір. - 2017. - № 121. - С. 99-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2017_121_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 387.731 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Вакар Т. В. 
Роль та особливості унікальних територіальних активів у формуванні політики сільського розвитку [Електронний ресурс] / Т. В. Вакар, І. О. Мороз, О. С. Штанько // Агросвіт. - 2019. - № 5. - С. 61-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/agrosvit_2019_5_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.604 Mb    Зміст випуску     Цитування
8.

Вакар Т. В. 
Моніторинг стану сільських територій України з позицій брендоутворюючих факторів розвитку [Електронний ресурс] / Т. В. Вакар, І. О. Мороз, О. В. Лазарчук // Інвестиції: практика та досвід. - 2019. - № 6. - С. 28-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2019_6_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 325.353 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Вакар Т. В. 
Опортунізм як фактор брендингу сільських територій [Електронний ресурс] / Т. В. Вакар, І. О. Мороз, О. С. Штанько // Бізнес Інформ. - 2019. - № 2. - С. 317-325. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2019_2_43
Проаналізовано соціально-економічні проблеми та перспективи розвитку сільських територій України. Обгрунтовано потенціал та можливості реалізації територіального брендингу в моделях такого розвитку. Визначено ключову роль фактора опортунізму економічних агентів вітчизняних сільських територій як обмеження розвитку. Представлено модель типового конфлікту при реалізації універсального проекту територіального брендингу відповідно до концепту суспільного інтересу в інтерпретації Паретто-ефекту. Обгрунтовано зміст бренд- менеджменту з використанням інструментарію теорії контрактів. Розроблено зміст типової контрактної угоди при реалізації проектів брендингу сільських територій. Особливість зазначеного полягає в досягненні управлінського балансу між функціями планування та організації, мотивації, контролю та санкцій, у т. ч. самовдосконалення контрактних відносин, а також формалізації зазначеного в подібній угоді.
Попередній перегляд:   Завантажити - 749.993 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
10.

Карачина Н. П. 
Концепт територіального брендингу в контексті соціально-економічного розвитку сільських територій [Електронний ресурс] / Н. П. Карачина, Т. В. Вакар, І. О. Мороз // Економіка та держава. - 2019. - № 4. - С. 25-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2019_4_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 299.64 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Карачина Н. П. 
Територіальний брендинг як інструмент розвитку та забезпечення конкурентоспроможності місцевих економік [Електронний ресурс] / Н. П. Карачина, О. В. Мороз, Т. В. Вакар // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2017. - Вип. 25(2). - С. 64-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2017_25(2)__15
Попередній перегляд:   Завантажити - 613.857 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Мороз О. В. 
Потенціал і перспективи брендингу сільських територій [Електронний ресурс] / О. В. Мороз, В. М. Семцов, Т. В. Вакар // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Економічні науки. - 2015. - Вип. 10(3). - С. 105-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2015_10(3)__27
Обгрунтовано актуальність формування принципів адаптації підприємницької діяльності вітчизняного виробника до нових інформаційно-комунікаційних технологій брендингового типу. Розглянуто наслідки зростаючого впливу бренду на бізнес-процеси та застосування механізму брендингу на рівні країни. Проаналізовано вплив діяльності будівельно-індустріального комплексу на економічний розвиток і формування брендингового іміджу країни. Зазначено епізодичний характер брендингу в позиціюванні вітчизняних підприємств будівельно-індустріального комплексу. Рекомендовано у виробничо-збутовій діяльності підприємств будівельної галузі використовувати алгоритм проектування стратегії брендингу, що сприятиме набуттю сталих конкурентних позицій на обраному географічному просторі. Запропоновано застосування маркетингових комунікацій із урахуванням специфіки галузі та регіональних потреб споживача, виокремлюючи при цьому емоціональну та раціональну складові.
Попередній перегляд:   Завантажити - 300.133 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
13.

Мороз О. В. 
До історії та змістовної гносеології категорій "капіталізм", "лібералізм", "лібертаріанство" [Електронний ресурс] / О. В. Мороз, Р. В. Логоша, В. М. Семцов, В. Ю. Кричковський, Т. В. Вакар // Бізнес Інформ. - 2023. - № 7. - С. 6-14.
Мета роботи - здійснення коректної інтерпретації зазначених понять як категорій відповідних теорій з урахуванням історії їх виникнення, діалектики змісту та значення для соціального прогресу. Наведено авторський підхід до методології (логіки пізнання) тієї частини економічної теорії, яка історично пов'язана із парадигмою, ідеологією, доктринами капіталізму, а також історичною динамікою процесів становлення економічних основ сучасної постіндустріальної цивілізації з точки зору цієї теорії. При цьому така економічна теорія досліджена на основі понять і категорій "економічний лібералізм", "капіталізм", "лібералізм" і "лібертаріанство". Ідентифіковано ключові положення відповідних теоретичних постулатів та їх суспільне трактування, а також наслідки суспільного розвитку при цьому. Використання зазначеного дозволяє чітко визначити функціональні фактори (джерела) та індикатори прогресу й ефективності моделей розвитку в контексті основних історично відомих економічних теорій. Обгрунтовано, що на цій основі управління розвитком правомірно розглядати через маніпулювання сукупністю показників і обмежень у межах окремої інженерної по суті задачі, доцільність якої визначається через динаміку приросту ефектів розвитку згідно з лібертаріанською моделлю. Зроблено висновок, що сучасне суспільство може бути визначеним як цивілізація, де фактор економічної свободи отримав історично найбільшої реалізації. Більше того, майбутній прогрес обумовлений тим, наскільки економічний лібералізм у подальшому може бути поглиблений. І, відповідно, регрес зумовлений тим, наскільки вдасться обмежити економічний лібералізм шляхом безлічі формально існуючих альтернативних концептів, сутність яких зводиться до ідей регулятивності та загравання з масами. Подібна дилема розвитку є головним трендом можливих сценаріїв.
    Зміст випуску    Реферативна база даних

Повний текст публікації буде доступним після 01.08.2024 р., через 92 днів

 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського