Пошуковий запит: (<.>A=Вакар Т$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13
|
1. |
Мороз О. В. Аналіз інституційних особливостей місцевих економік сучасного українського села [Електронний ресурс] / О. В. Мороз, В. М. Семцов, Т. В. Вакар, О. Ю. Кравчук // Технологический аудит и резервы производства. - 2016. - № 2(6). - С. 10-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tatrv_2016_2(6)__3
|
2. |
Мороз О. В. Брендингові основи розвитку сільських територій [Електронний ресурс] / О. В. Мороз, Н. П. Карачина, Т. В. Вакар // Економічний простір. - 2015. - № 102. - С. 71-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2015_102_10
|
3. |
Мороз О. В. Ідентифікація опортуністичних моделей поведінки та відповідних суспільних втрат в аграрній сфері України [Електронний ресурс] / О. В. Мороз, Н. П. Карачина, Т. В. Вакар, О. Ю. Кравчук // Агросвіт. - 2016. - № 8. - С. 15-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/agrosvit_2016_8_4
|
4. |
Вакар Т. В. Методологічні та методичні основи брендингу сільських територій [Електронний ресурс] / Т. В. Вакар // Економіка та держава. - 2016. - № 9. - С. 80-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2016_9_18
|
5. |
Вакар Т. В. Методичні засади моделювання конкурентної ідентичності сільських територій [Електронний ресурс] / Т. В. Вакар // Інвестиції: практика та досвід. - 2016. - № 21. - С. 83-90. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2016_21_17
|
6. |
Мороз О. В. Визначення регіональної конкурентної ідентичності як основа територіального брендингу [Електронний ресурс] / О. В. Мороз, Н. П. Карачина, Т. В. Вакар // Економічний простір. - 2017. - № 121. - С. 99-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2017_121_10
|
7. |
Вакар Т. В. Роль та особливості унікальних територіальних активів у формуванні політики сільського розвитку [Електронний ресурс] / Т. В. Вакар, І. О. Мороз, О. С. Штанько // Агросвіт. - 2019. - № 5. - С. 61-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/agrosvit_2019_5_10
|
8. |
Вакар Т. В. Моніторинг стану сільських територій України з позицій брендоутворюючих факторів розвитку [Електронний ресурс] / Т. В. Вакар, І. О. Мороз, О. В. Лазарчук // Інвестиції: практика та досвід. - 2019. - № 6. - С. 28-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2019_6_7
|
9. |
Вакар Т. В. Опортунізм як фактор брендингу сільських територій [Електронний ресурс] / Т. В. Вакар, І. О. Мороз, О. С. Штанько // Бізнес Інформ. - 2019. - № 2. - С. 317-325. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2019_2_43 Проаналізовано соціально-економічні проблеми та перспективи розвитку сільських територій України. Обгрунтовано потенціал та можливості реалізації територіального брендингу в моделях такого розвитку. Визначено ключову роль фактора опортунізму економічних агентів вітчизняних сільських територій як обмеження розвитку. Представлено модель типового конфлікту при реалізації універсального проекту територіального брендингу відповідно до концепту суспільного інтересу в інтерпретації Паретто-ефекту. Обгрунтовано зміст бренд- менеджменту з використанням інструментарію теорії контрактів. Розроблено зміст типової контрактної угоди при реалізації проектів брендингу сільських територій. Особливість зазначеного полягає в досягненні управлінського балансу між функціями планування та організації, мотивації, контролю та санкцій, у т. ч. самовдосконалення контрактних відносин, а також формалізації зазначеного в подібній угоді.
|
10. |
Карачина Н. П. Концепт територіального брендингу в контексті соціально-економічного розвитку сільських територій [Електронний ресурс] / Н. П. Карачина, Т. В. Вакар, І. О. Мороз // Економіка та держава. - 2019. - № 4. - С. 25-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2019_4_6
|
11. |
Карачина Н. П. Територіальний брендинг як інструмент розвитку та забезпечення конкурентоспроможності місцевих економік [Електронний ресурс] / Н. П. Карачина, О. В. Мороз, Т. В. Вакар // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2017. - Вип. 25(2). - С. 64-68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2017_25(2)__15
|
12. |
Мороз О. В. Потенціал і перспективи брендингу сільських територій [Електронний ресурс] / О. В. Мороз, В. М. Семцов, Т. В. Вакар // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Економічні науки. - 2015. - Вип. 10(3). - С. 105-110. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2015_10(3)__27 Обгрунтовано актуальність формування принципів адаптації підприємницької діяльності вітчизняного виробника до нових інформаційно-комунікаційних технологій брендингового типу. Розглянуто наслідки зростаючого впливу бренду на бізнес-процеси та застосування механізму брендингу на рівні країни. Проаналізовано вплив діяльності будівельно-індустріального комплексу на економічний розвиток і формування брендингового іміджу країни. Зазначено епізодичний характер брендингу в позиціюванні вітчизняних підприємств будівельно-індустріального комплексу. Рекомендовано у виробничо-збутовій діяльності підприємств будівельної галузі використовувати алгоритм проектування стратегії брендингу, що сприятиме набуттю сталих конкурентних позицій на обраному географічному просторі. Запропоновано застосування маркетингових комунікацій із урахуванням специфіки галузі та регіональних потреб споживача, виокремлюючи при цьому емоціональну та раціональну складові.
|
13. |
Мороз О. В. До історії та змістовної гносеології категорій "капіталізм", "лібералізм", "лібертаріанство" [Електронний ресурс] / О. В. Мороз, Р. В. Логоша, В. М. Семцов, В. Ю. Кричковський, Т. В. Вакар // Бізнес Інформ. - 2023. - № 7. - С. 6-14. Мета роботи - здійснення коректної інтерпретації зазначених понять як категорій відповідних теорій з урахуванням історії їх виникнення, діалектики змісту та значення для соціального прогресу. Наведено авторський підхід до методології (логіки пізнання) тієї частини економічної теорії, яка історично пов'язана із парадигмою, ідеологією, доктринами капіталізму, а також історичною динамікою процесів становлення економічних основ сучасної постіндустріальної цивілізації з точки зору цієї теорії. При цьому така економічна теорія досліджена на основі понять і категорій "економічний лібералізм", "капіталізм", "лібералізм" і "лібертаріанство". Ідентифіковано ключові положення відповідних теоретичних постулатів та їх суспільне трактування, а також наслідки суспільного розвитку при цьому. Використання зазначеного дозволяє чітко визначити функціональні фактори (джерела) та індикатори прогресу й ефективності моделей розвитку в контексті основних історично відомих економічних теорій. Обгрунтовано, що на цій основі управління розвитком правомірно розглядати через маніпулювання сукупністю показників і обмежень у межах окремої інженерної по суті задачі, доцільність якої визначається через динаміку приросту ефектів розвитку згідно з лібертаріанською моделлю. Зроблено висновок, що сучасне суспільство може бути визначеним як цивілізація, де фактор економічної свободи отримав історично найбільшої реалізації. Більше того, майбутній прогрес обумовлений тим, наскільки економічний лібералізм у подальшому може бути поглиблений. І, відповідно, регрес зумовлений тим, наскільки вдасться обмежити економічний лібералізм шляхом безлічі формально існуючих альтернативних концептів, сутність яких зводиться до ідей регулятивності та загравання з масами. Подібна дилема розвитку є головним трендом можливих сценаріїв.
|